Samfunnsfag (SAF01‑04)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 2. trinn

  • og
    samfunnsfaglege spørsmål
  • samtale om korleis ulike kjelder, inkludert kart, kan gi informasjon om samfunnsfaglege spørsmål
  • og
    kulturminne og kultur- og naturlandskapet i nærmiljøet
  • og
    korleis menneska levde for éin til to menneskealdrar sidan
  • over kvifor menneske har ulike meiningar og tek ulike val
  • samtale om vennskap og tilhøyrsle og kva som påverkar relasjonar
  • og gi døme på mangfald i Noreg, med vekt på ulike familieformer og folkegrupper, inkludert det samiske urfolket
  • og gi døme på korleis menneska påverkar klimaet og miljøet, og
    korleis påverknadene kjem til syne i nærmiljøet
  • og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane
  • og gi døme på korleis barn kan påverke avgjerder og
    om demokratiske prosessar
  • samtale om moglegheiter og utfordringar ved digital samhandling
  • samtale om kjensler, kropp, kjønn og seksualitet og korleis eigne og andre sine grenser kan uttrykkjast og respekterast
  • og gi døme på korleis menneske i ulike delar av verda påverkar livet til kvarandre

Undervegsvurdering