KRLE (RLE01‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 10. trinn

  • utforske og presentere sentrale trekk ved kristendom og andre religions- og livssynstradisjonar og gjere greie for utbreiinga deira i dag

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske og drøfte korleis kristendom og andre religionar inngår i historiske endringsprosessar globalt og nasjonalt

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • undersøkje og presentere sentrale idear frå livssynshumanisme og andre ikkje-religiøse livssyn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske og presentere religiøst mangfald og religiøse praksisar utanfor etablerte religionssamfunn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • gjere greie for og reflektere over religions- og livssynstradisjonane til samane og andre urfolk

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • bruke og drøfte fagomgrep om religionar og livssyn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • samanlikne og vurdere kritisk ulike kjelder til kunnskap om religionar og livssyn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • gjere greie for og reflektere over ulike syn på kjønn og seksualitet i kristendom og andre religionar og livssyn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske og presentere korleis element frå kristendom og andre religionar og livssyn kjem til uttrykk i medium og populærkultur

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske og samanlikne etiske idear frå sentrale skikkelsar i religiøse og livssynsbaserte tradisjonar

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske etiske idear frå sentrale skikkelsar i filosofihistoria og anvende ideane til å drøfte aktuelle etiske spørsmål

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • utforske perspektiva til andre og handtere usemje og meiningsbryting

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • reflektere over eksistensielle spørsmål knytte til det å vakse opp og leve i eit mangfaldig og globalt samfunn

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • identifisere og drøfte etiske problemstillingar knytte til ulike former for kommunikasjon

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • identifisere og drøfte aktuelle etiske problemstillingar knytte til menneskerettar, berekraft og fattigdom

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering