KRLE (RLE01‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 10. trinn

  • og
    sentrale trekk ved kristendom og andre religions- og livssynstradisjonar og gjere greie for utbreiinga deira i dag
  • og
    korleis kristendom og andre religionar inngår i historiske endringsprosessar globalt og nasjonalt
  • undersøkje og
    sentrale idear frå livssynshumanisme og andre ikkje-religiøse livssyn
  • og
    religiøst mangfald og religiøse praksisar utanfor etablerte religionssamfunn
  • og
    over religions- og livssynstradisjonane til samane og andre urfolk
  • og
    fagomgrep om religionar og livssyn
  • og
    kritisk ulike kjelder til kunnskap om religionar og livssyn
  • og
    over ulike syn på kjønn og seksualitet i kristendom og andre religionar og livssyn
  • og
    korleis element frå kristendom og andre religionar og livssyn kjem til uttrykk i medium og populærkultur
  • og
    etiske idear frå sentrale skikkelsar i religiøse og livssynsbaserte tradisjonar
  • etiske idear frå sentrale skikkelsar i filosofihistoria og anvende ideane til å
    aktuelle etiske spørsmål
  • perspektiva til andre og handtere usemje og meiningsbryting
  • over eksistensielle spørsmål knytte til det å vakse opp og leve i eit mangfaldig og globalt samfunn
  • identifisere og
    etiske problemstillingar knytte til ulike former for kommunikasjon
  • identifisere og
    aktuelle etiske problemstillingar knytte til menneskerettar, berekraft og fattigdom

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering