Spørsmål i Lærarundersøkinga
Vurdering for læring
Eg forklarer elevane kva som er måla i faga mine, slik at dei forstår dei.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg forklarer elevane kva det blir lagt vekt på, når skolearbeidet deira blir vurdert.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg har snakka med elevane om kva som krevst for å oppnå dei ulike karakterane ved halvårsvurderinga i fag.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg fortel elevane kva som er bra med arbeidet dei gjer.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg snakkar med den enkelte eleven om kva han/ho bør gjere for å bli betre i faga.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg gir ofte tilbakemeldingar til elevane som dei kan bruke til å bli betre i faga.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg lèt elevane vere med på å foreslå kva det skal leggjast vekt på, når arbeidet deira blir vurdert.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Elevane får vere med på å vurdere sitt eige skolearbeid.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg hjelper elevane til å tenkje gjennom korleis dei utviklar seg i faget.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje
Eg bruker vurderingsinformasjon om elevane til å tilpasse opplæringa undervegs, slik at ho møter læringsbehovet til elevane.
Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje