Innføringa av nytt læreplanverk krev samarbeid lokalt, og det er ulike måtar å organisere samarbeidet på. Udir og partane i strategien for fagfornyinga inviterer lærarar, skoleleiarar og skoleeigarar på grunnskole og vidaregåande til webinar om innføringa av LK20/LK20S.
Vi skal løfte fram og reflektere rundt praksisdøme som viser ulike måtar å samarbeide om innføringa av læreplanverket. Målet er å inspirere dykk i det vidare arbeidet.
Temaa på webinaret er:
- Elevmedverknad og utforskande læringsprosessar
- Partssamarbeid og profesjonsfellesskap
- Ulike roller i det lokale kvalitetsutviklingsarbeidet
Når: Onsdag 22. mars, kl 14.00 – 16.00
Klikk her for å delta i webinaret
Webinaret vert liggjande tilgjengeleg på udir.no i etterkant.
Udir arrangerer webinaret i samarbeid med Sametinget, Elevorganisasjonen, KS, Norsk Lektorlag, Skolelederforbundet, Skolenes landsforbund, Universitets- og høgskolerådet og Utdanningsforbundet.
Tid | Tema |
---|---|
14.00 – 14.05 | Velkommen v/ kunnskapsminister Tonje Brenna og leiar i Elevorganisasjonen, Aslak Berntsen Husby |
14.05 – 14.15 | Introduksjon v/ Marlen Faannessen, programleiar |
14.15 – 14.30 | Tema 1: Elevmedverknad og utforskande læringsprosessar Praksiseksempel
|
14.30 – 14.40 | Felles refleksjon |
14.40 – 14.45 | Pause |
14.45 – 15.10 | Tema 2: Partssamarbeid og profesjonsfellesskap Helsing frå Utdanningsforbundet v/ Steffen Handal Praksiseksempel
|
15.10 – 15.25 | Felles refleksjon v/ Idar Notøy, Utdanningsforbundet Nordland, Wenche Lien, rektor ved Sande videregående skole og Helge Kristian Galdal, direktør opplæring og folkehelse, Vestfold og Telemark fylkeskommune |
15.25 – 15.40 | Tema 3: Ulike roller i det lokale kvalitetsutviklingsarbeidet Helsing frå KS v/ Kristin Holm Jensen Praksiseksempel
|
15.40 – 15.55 | Felles refleksjon |
15.55 – 16.00 | Avslutning v/ Morten Rosenkvist, direktør i Utdanningsdirektoratet |