Samspill - Krø
Gruppe:
9A, 9B, 9C, 9D, 9E
Periode:
04.10.21–19.11.21
Trinn:
9. trinn
Læreplan:
Hvorfor skal vi lære dette?
Kommentar
For å lære oss samarbeid og å annerkjenne ulikheter mellom seg selv og andre. Elevane skal løyse utfordringar og oppgåver i eit læringsfellesskap og kunne reflektere over samspel, samhandling og likeverd. I mange bevegelsesaktivitetar er deltaking, medverknad og samarbeid nødvendig for å fremje læring hos seg sjølv og andre. Det inneber å anerkjenne ulikskap og inkludere alle, uavhengig av føresetnader.
Se læreplan:
Hva skal vi lære?
Kjerneelementer
Tverrfaglige tema
Grunnleggende ferdigheter
Kompetansemål
- utforske egne muligheter til trening, helse og velvære gjennom lek, dans, friluftsliv, idrettsaktiviteter og andre bevegelsesaktiviteter
- bruke egne ferdigheter og kunnskaper på en slik måte at det kan medvirke til framgang for andre
- anerkjenne ulikhet mellom seg selv og andre i bevegelsesaktiviteter og inkludere alle, uavhengig av forutsetninger
Hvordan skal vi lære dette?
Underveisvurderinger
Øve på å jobbe sammen med andre for å oppnå felles mål.
Innsats i kroppsøving inneber at eleven prøver å løyse faglege utfordringar etter beste evne utan å gi opp, viser sjølvstende, utfordrar sin eigen fysiske kapasitet og samarbeider med andre.
Se læreplan:
Læringsaktiviteter og ressurser
Gjennomføre ulike samarbeidsøvelser innendørs og utendørs.
Gjennomføre ulike typer lagspill både innendørs og utendørs.